3/03/2012

Chaboba - bubble tea


אתמול הלכנו להסתובב בקמדן, ואחת הסיבות לכך הייתה שחשקה נפשי ב- bubble tea. לא הייתה שום סיבה מיוחדת לחשק הזה, מכיוון שמעולם לא ניסיתי באבל טי, אבל כבר הסתכלתי כמה פעמים בסקרנות בחנות קטנטנה בשם Chaboba בקמדן וחשתי שהגיע הזמן לנסות אותה.

אז מה זה בעצם באבל טי?
מדובר בכוס עם תה קר במגוון של טעמים לבחירה, ובתחתית של כל כוס נמצאות ה"בועות", שהן למעשה עיגולי טפיוקה בטעמים שונים. כמובן שהבועות הן השוס העיקרי, ובלעדיהן זה לא היה מי יודע מה גימיק. אבל הן נותנות לו את השם המגניב, המראה החמוד והטעם המיוחד. לא סתם החנות הזו קרצה לי כבר הרבה זמן.

בשולחן קטן מחוץ לחנות ישבו שני המוכרים, שהציעו טעימות של תה בטעם פסיפלורה עם בועות מנגו. טעים בטירוף. בעוונותיי אני לא חובבת פסיפלורה גדולה (כן, אני יודעת...), אבל בכל זאת המשקה היה מאוד טעים, וכצפוי הבועות היו האטרקציה המרכזית. המרקם שלהן הוא כמו של ג'לי, אבל מבפנים הן נוזליות ולכן הן מתפוצצות בפה, ועושות את חווית השתייה מגניבה במיוחד.


לאחר התלבטויות רבות, בחרתי במשקה בטעם מנגו עם בועות בטעם ליצ'י. מקבלים כוס עם מכסה מניילון, וקשית רחבה מאוד, מספיק גדולה בשביל לשתות איתה גם את הבועות. מנקבים את הניילון בעזרת הקשית, כמו טרופית. המשקה באמת באמת טעים, ושתיתי אותו ממש מהר. אני לא כל כך טובה בלהתענג על דברים שטעימים לי, הם לרוב מתחסלים די מהר, ולכן מזל שהיו את הבועות שהעסיקו אותי בערך חצי שעה אחרי שסיימתי לשתות את התה שלי, וזה היה מאוד נחמד. מצד שני, לקראת הסוף נשאר לי רק קרח וכמה בועות ספורות, והתחלתי להיחנק בכל פעם שניסיתי לשאוב עוד בועה. אבל למרות שהתה ניסתה להרוג אותי, יצאתי מאוד מרוצה ואני בהחלט אשוב שנית לנסות טעמים אחרים.


אני הזמנתי משקה על בסיס פירות, אבל יש להם גם משקאות עם בסיס חלב שאני מתכננת לנסות בפעם הבאה שאגיע לשם. התמונה הזו עשתה לי חשק:






תגובה 1:

  1. היי, יא כמה כייף לקרוא אותך! לרגע התמונות התבלבלו לי והיה נדמה לי שהמשקאות בתמונה הם בעצם בקבוקי הלק מהפינוק השבועי :)פרט לזה שאת כותבת יפה מאוד התמונות שלך גם מקסימות. Peace & Love, יפעת

    השבמחק